2. veebruar 2013

Silmad korda 30 päevaga?

Aeg-ajalt tuleb mulle küsimusi stiilis - "leidsin internetist raamatu (DVD, programmi), mis lubab, et silmad saab korda 30 päevaga, mis sa sellest arvad?" Selliste materjalide reklaame on internet täis.

No mis ma siis sellest arvan? Arvan seda, et see materjal sisaldab näpunäiteid silmade treenimiseks ja eluviisi muutmiseks, mis tegelikult on väga kasulikud. Veel arvan seda, et 30 päevaga saavad silmad korda vaid vähesed, peamiselt need, kelle nägemine on vaid kergelt korrast ära, võibolla nad isegi ei vaja veel prille. Teistel läheb kauem. Mitte et see programm ei töötaks või ma alahindaksin inimeste tahtejõudu ja raudset distsipliini, vaid püüan siin jääda kahe jalaga maa peale. Jah, tõesti, ka imesid juhtub. Ja võibolla just sinuga. Aga see sõltub sinust endast.

Kas ma soovitan sellist materjali osta? -  Jah ja ei. Jah sellepärast, et olen isegi ostnud nii tavalisi raamatuid, kui reklaamitavaid e-raamatuid. Ikka selleks, et oma teadlikkust suurendada ja saada rohkem infot ja paremaid näpunäiteid. Ei sellepärast, et nad kordavad üksteist, pimesi e-raamatut ostes ei tea kunagi, kas ikka on originaalne materjal või koopia millestki, mis juba olemas. Ja ka sellepärast, et põhimõtteliselt on kogu vajalik info ka tasuta saadaval, silmade ja nägemise parandamisele pühendatud lehekülgi on ju tuhandeid.


Selline oli reklaampilt
Nüüd aga üks väike ahvatlev pakkumine - jagan tasuta üht e-raamatut, mille omale soetasin (maksis vist $29.90). Ütlen ausalt ära, et mulle valmistas see raamat väikese pettumuse, kuna ta oli liiga elementaarne. Aga mõnele võibolla just sobib. Lisaks annab pildi sellest, mis võib ühe reklaamitava materjali taga peituda.

Perfect Eyes - 30 Days To Better Sight : A Lifetime of Crystal Clear Vision 
124 lehekülge, PDF-formaadis, 2,59 MB

Kes soovib, saatke mulle oma meiliaadess ja saadan faili vastu. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...