20. veebruar 2013

Lumevalgus

Tänane lumine ilm on selline eredalt valge, et lausa pimestab. Päikest küll ei paista ja taevas on hall, aga valgus on nii ere ja värske puhas lumi võimendab seda veelgi. Silmadel on kohe nagu natuke valus. Selle eest on nägemine mul jälle hea. Esialgu ma ei saanudki aru, milles probleem on, tundus nagu oleksid läätsed äkitselt liiga kangeks saanud :) Alles mõne aja pärast taipasin, et täna selline teistsugune valgus.  
 
Muidu võtan siin hoogu, et ikka silmaarstile minna. Prille oleks vaja. Nõrgemaid. Seni olen küll ilma hakkama saanud, aga näiteks praegu on veidi nohu kallal ja teatavasti on siis silmad õrnemad, sel ajal ei soovitata läätsesid kanda. No ja siis ma olen siin dilemma ees, kas kanda ikkagi läätsesid või panna ette nüüd juba liiga tugevaks saanud prillid, millega silm harjub taas kiiresti ja siis on kogu mu vaev ja aeg maha kantud. Mnjah... hetkel piinan silmi ikkagi läätsedega.
 
Üks hea inimene soovitas isegi üht silmaarsti, kes õpetab ka silmaharjutusi. Võtsin ühendust ja rääkisin telefonitsi, aga aeg jäi veel kokku leppimata. Las settib veidi veel. Üks mõte jäi meie vestlusest küll natuke piinama. Ma nimelt küsisin, kas ma saaks silmakontrolli ilma prillide ostmise kohustuseta. Seda ei saavat, sest nad ei aktsepteeri seda, et prilliretsept on kirjutatud ühes kohas ja prillid valmistatakse teises kohas. Et siis nagu pole selge, kes vastutab. Võibolla ma torgin vales kohas, aga miskipärast jättis see mulje, et Eesti silmaarstid ei usalda üksteise tööd. Kummaline, või kuidas?
 
Miks ma sellist asja üldse küsisin? Põhjus väga lihtne - ma loodan, et ma harjutan end neist prillidest kiiresti välja ja seega ma ei taha sinna alla suurt summat panna. Silmaarsti tahaks normaalset, kes ei õienda, aga prillid ostaks kõige odavamad. Vaatasin isegi Zenni Optical kodulehte, kust saab prillid posti teel tellida. Hinnad on alates $6.95 ja selle hinna sees on raamid koos ühevaatelise klaasiga. Saatmiskulud muidugi lisanduvad. Huvi pärast saatsin sinna meili küsimusega, palju Eestisse saatmine maksab.

1 kommentaar:

  1. Zenni Optical vastas mulle, et Eestisse saatmine maksab $20.95 tellimuse kohta.

    VastaKustuta

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...