28. oktoober 2013

Valin uued läätsed

Hiljutine läätsevahetus andis jälle kerge tagasilöögi, nii et pidin asjad ümber hindama. Nüüd kui päev on sügiseselt hämar ja lühike, ei ole mitte see kõige parem aeg oma silmadele veel nõrgemaid läätsesid peale suruda. Juba mitu aega tundsin end väga väsinult ega pole aru saanud, milles põhjus võiks olla. Lõpuks hakkasid juba töökaaslased "komplimente" tegema. Alles siis hakkasin analüüsima oma väsimuse põhjuseid. Et aga midagi erilist viga mul küljes ei ole, siis jäi kaalukaausile silmadest põhjustatud üldine väsimus. Selle peale tuli mul kohe meelde, kuidas ma kunagi oma silmadega jändamise alguses üritasin hästi palju ilma prillideta olla, kusjuures ma praktiliselt midagi ei näinud (võrreldes prillide kandmisega muidugi) ja selle mittenägemisega harjunud ei olnud ja see tekitas mus sellise väsimuse, et ma jaksasingi ilma prillideta olles vaid diivanil lösutades tühjalt nurka vahtida. 

Nüüd siis tundub, et olen natuke üle pingutanud. Viimased valitud läätsetugevused olid nii enam-vähem sobivad keskpäevaseks valguseks, aga hommikud ja õhtud meil nüüd pimedad. Millegipärast ma ei ole viitsinud päeva jooksul läätsesid vahetada, olen vaid vahetanud läätsed prillide või prillid läätsede vastu kui vaja. Aga näiteks üks Rootsi poiss kirjutab Facebookis, kuidas tema on läätsede tugevuse alal juba eksperdiks muutunud, tal on päeva jooksul päris mitu paari erinevaid kasutusel, oleneb siis valgustusest, tegevusest, väsimusest ja muust. Peab hakkama õppust võtma. Lõpmatuseni ei jaksa ennast piinata, ja ega sest suurt kasu ka ole.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...