30. november 2013

Tempo

Ma ei ole kadunud, lihtsalt meeletu tempo on peal. Kõigepealt töö, töö ja töö ning siis veel uusi hobi = palju aega läheb sellele  :) Lisaks võtsin veel ette hispaania keele, et see mingiligi algtasemel selgeks saada enne jaanuarikuist reisi.

Õnneks on silmadega kõik hästi, selles mõttes, et ei ole liigset väsimust ega muid jamasid. Mitte et ma nüüd liiga palju oleksin viitsinud harjutustega tegeleda, aga väike palming õhtuti võtab silmadest väsimuse ja teeb olemise selgemaks. Ega ma vist muid harjutusi polegi teinud. Muidu üritan ikka tervislikult toituda ja silmi hoida, aga arvutit on viimasel ajal ehk palju saanud ja "tänu" tööle ei ole valgel ajal eriti õues saanud liikuda. Sellest on kahju, silmad tahaksid rohkem valgust. Muidu kogu aeg ruumis sees, tööle ja kojusõidu ajal ju väljas pime. Kontoris on küll suured aknad, aga sees on ikka hämaravõitu. Eks see sombune aeg ka praegu, mõnipäev justkui ei lähekski valgeks. Kui lumi maha tuleks, oleks kohe teine asi. Olete ju märganud kuidas valgus muutub, kohe kui lumi maha tuleb? Ükspäev tegin pikema lõunapausi ja käisin väljas kolamas, siis sain aru, millest puudus on. Muidu võtad seda kontorielu harjumusena, aga silmad tahaksid ikka muidagi muud ka.

Kuu aega tagasi kirjutasin, et läätsed on vist liiga nõrgad ja ma väsin nendega koledasti. Siis läksin sammukese tagasi, et mitte end päris ära kurnata ja võtsin uuesti tugevamad läätsed kasutusele. Praegu on siis -4 ja -4,5, millega ma võin vabalt hommiku- ja õhtupimeduses autoga sõita. Seda nüüd küll, et ma pole viitsinud niipalju jännata, et päevasel ajal nõrgemate vastu vahetada. See on tüütu, aga vist oleks vajalik. Eks ma mõtlen selle peale...

Silmatilgad (ikka Hyal drop) on mul käekotis kogu aeg kaasas, aga ammu pole neid enam kasutanud. Pole vaja olnud.Tuli meelde, et peaksin kontrollima, ega nad juba vanaks pole läinud. Silmad on üldiselt ilusti niisutatud olnud ilma muude abivahenditeta. Ei tea kindlalt väita, et põhjus on toitumises, aga tegelikult võib see sellest olla. Söön väga palju rohkem puu- ja köögivilju kui varem ja kõikide andmete järgi võiks see ju abiks olla. Mustikaid ja gojimarju ja granaatõunu ja muud head-paremat ka :) Suhkur ja saiad ja šokolaad on jälle ära jäänud.

Sellised lood siis täna, esmaspäeval juba seminar!


1 kommentaar:

  1. Nüüd olete küll kadunud. Pole tükk aega midagi kuulda olnud

    VastaKustuta

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...