22. august 2013

Uued läätsed

Viimasel ajal olen üsna palju kasutanud prille, aga aeg-ajalt ka ühepäevaseid läätsesid, mis ma mingi aeg tagasi koos tavaliste kuuajastega tellisin. Nüüd said ühepäevased peaaegu otsa ja pidin uued läätsed tellima. Hakkan jälle natuke katsetama erinevate tugevustega, mulle tegelikult ei meeldi see, et mul on vasakus silmas terve dioptri võrra tugevam lääts kui paremas. Sest kui ilma olla, siis peavad ju mõlemad pingutama, ega läätsedega ei saa nii olla, et ühte silma aidatakse rohkem kui teist.

Ühesõnaga,  tellisin läätsed -3,25 ja -3,5 ning -4,0 ja - 4,25, et saaks olla nii nagu seni harjunud ja proovida veidi teistmoodi ka. Vaatame siis...

Eile õhtul avastasin, et ilma prillita näen tabelit vasaku silmaga isegi paremini kui paremaga. Vasem on mul nõrgem silm. Samas olid enne prillid ees ja vasaku klaas on tugevam. Et kas põhjus võib siis olla selles, et päris ilma prillideta on nii suure lühinägelikkuse puhul ikkagi silmadele liigselt koormav? Et kui vasakut aitasin prillidega rohkem kaasa, siis ilma prillideta oli ta paremas konditsioonis ja puhanum kui parem silm? Oleks nüüd mõni tark, kes sellele täpset vastust teaks. Aga kahjuks ei ole, jälle peab hakkama ikka ise katsetama ja leiutama.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...